måndag 17 november 2008

bikram-brallor

Jag bär en ryggsäck. Jag har ombyteskläder i den. Ibland är den inte helt komplett.

I fredags tränade jag innan jobbet och när jag skulle svida om upptäckte jag att jag hade glömt brallorna. Som tur var hade jag ganska baggy pösbrallor och jag smög omkring inne på jobbet, tänkte gå och köpa en kjol när klockan slagit tio. Gick runt och bad om ursäkt, -äe du veet, jag glömde liksom brallorna OM du undrar... Näe sa mina kolleger, det var inget som jag tänkte på.
Jag köpte ingen kjol.
Idag när jag skulle gymma så hade jag glömt brallor. Haha. Som tur var hade jag ett par hyfsat baggy brallor, så jag körde med dem. Och jag tror inte att det stack ut direkt (däremot stack det en del på schinkan). Jag tror faktiskt det senare alternativet är att föredra. Även om det var yllebrallor och det var varmt i dem.

Inga kommentarer: