måndag 27 oktober 2008

knuff med höften

Trots mjuka leder så leder dessa ingen vart när man ska dansa orientaliskt...
Bra tips om man vill känna sig som omusikaliska omotoriska syrran i Dirty Dancing. Det var ganska kul, men ingen hit direkt, ingen waste of time.. Men om jag skulle gå vidare med det här skulle den största anledningen vara:
1) Det är bra att röra på sig
2) Det är bra att träna mjukheten i höfterna
3) Kul med något annorlunda
Lite som en dejt som är trevlig och tack för mig. I övrigt var det första gången som jag slackade lite på jobbet. (!?)Två frågor: när var det du arbetade som fotomodell? (haha)-Har du teve hemma?

2 kommentarer:

Anna ser dej sa...

Hehe, inte illa snäckan! Men så är du ju synnerligen snygg också... På mitt arbetsrum är det mer "Ska du hälsa på tjockisen i hörnet?" som gäller:D

Catwoman sa...

men habibi, du är den snyggaste tjockisen jag vet...