söndag 8 februari 2009

Sökes: D-vitamin

En katt har precis hoppat in i en väska, hon tror att jag inte vet att hon är där och gömmer sig med ett kattfniss.
Huvudet är fullt av bulor som jag inte vet hur de kom till.
Har söndagsbakat men inte söndagsstädat.
Söndagsgodis är godare än lördagsgodis.
Ska gå på min första gala, vad ska man ha på sig då? Långklänning, va? Tror faktiskt inte att jag har någon, jo en som jag har ärvt av min mamma (-ta den här, ta den, ta den!!!) Känslan av hemmafru är lite för stark bara..
Provade lite klänningar idag, en skogsgrön siden (presidentmormorlookalike)en korallplyshig (not nice) och en liten svart en, vilket resulterade i en schack-chock, svart och vitt bryter så bra... (nu ska jag ju till england och då är väl inte snövitheten något som sticker ut direkt)
Nämen du ska vara glad som är så vit!
Jaså?
I ett matt försök att dölja bleka januarirosor vaskade jag mig i brunkräm och avancerad selftanning. "-Har du cyklat?" löd resultatet - jag såg alltså svettig ut!
Ett skönhetsknep som ligger i samma liga som hårinpackning med olivolja: "Har du duschat?" Jajamensan - igår.

Inga kommentarer: